Convocatòria d'interis 2021-2022
3 Sistema d'identitat electrònica per a les administracions: Cl@ve . DNI electròni c o certificat digital reconegut. Usuari i contrasenya del Portal del Personal. Les persones interessades a participar en aquesta convocatòria han d’emplenar la sol·licitud del tràmit que s'habilitarà a la pàgina web de la Direcció General de Personal Docent ( http://dgpdocen.caib.es ) . Per poder emplenar i tramitar la sol·licitud és necessari tenir qualsevol dels següents sistemes: La tramitació telemàtica només es completa quan, utilitzant l'assistent de tramitació, s'envia la sol·licitud, amb la qual cosa s'obté un número de registre. La nova documentació referida a les activitats de formació permanent s'ha d'adreçar, única i exclusivament, al Servei de Formació Homologada i Capacitació mitjançant el model de sol·licitud publicat a tal efecte: Govern Illes Balears - Servei de Formació Homologada i Capacitació ( http://sfhc.caib.es ) En el cas d'haver tramitat més d'una sol·licitud només es considera vàlida la darrera que s'ha registrat telemàticament. Es constituirà una borsa única de treball per a totes les especialitats i funcions. Els aspirants que formin part de la borsa han de participar en el procediment d’adjudicació de destinacions provisionals. Aquests aspirants estan obligats a seleccionar totes les places corresponents a les especialitats o funcions seleccionades i les opcions elegides. CONVOCATÒRIA INTERINS 21/22 INSTRUCCIONS PER TRAMITAR LA SOL·LICITUD ASPECTES A TENIR EN COMPTE
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODE4NjI=